luni, 24 iunie 2013

Comisioane mari din afiliere


- M-am documentat putin pentru ca am fost extrem de curios sa aflu care sunt cele mai mari comisioane unice obtinute de catre afiliatii platformelor online , de aceasta daca emag m-a dezamagit...! De ce ?
 In primul rand , detine cel mai mare comision oferit unui afiliat din vanzarea doar a unui singur produs (CLICK AICI PENTRU AL VEDEA) , comisionul era in jur de 1.000 de lei , de laudat dealtfel...
 -Locul 2 il detine platforma de afiliere 2 parale , care a reusit sa ofere drept comision din vanzarea unui singur laptop nu mai putin de 730 de lei (CLICK AICI) .

Toate bune si frumoase insa 2parale a iesit in evidenta...! Cum asa? Pai in cadrul afiliatului din platforma emag s-a vorbit putin ... cateva felicitari si atat! Iar intre timp un gest frumos facut de 2parale a fost de ai dubla respectivului afiliat suma cuvenita din comisionul respectiv ajungandu-se la o frumoasa suma de 1.500 de lei...!

- Insa acum daca stau si ma gandesc mai bine pana si eu as putea sa devin un afiliat de top din obtinerea unui singur comision , pai am consultat frumos fiecare site in partea si am constatat ca pe emag se gaseste o "Jucarica" cu un pret exorbitant, la propriu ! ( CLICK AICI PENTRU A VEDEA ) si acum ca sa para totul mult mai frumos , o sa fac o oferta cititorilor !

- Daca cineva imi face rost de un client pentru acest ULTRA TV ( la porpriu) primeste din partea mea 1.000 de lei CASH prin transfer bancar , nu fac nici o gluma , ba chiar mi se pare profitabil pentru amandoi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu