joi, 5 decembrie 2013

Comisioane anulate

-Deseori se intampla ca unele comisioane sa fie anulate acest lucru se intampla atunci cand : cumparatorul nu a mai dorit produsul , coletul a primit retur sau s-a oferit un alt produs decat cel comandat.
- Nu sunt multe dar valoarea lor este mare deseori... am facut un mic calcul de cand efectuez afilierea si mai mult de 35% sunt comisioane anulate , iar aproximativ 15% (+) sunt comisioane de peste 50 de lei .

-Am observat ca majoritatea comenzilor anulate sunt de la laptopuri (care ofera un comision bun) , si totusi cineva ma intreba : " De unde stiu eu ca acel comision anulat nu e defapt anulat...?" este o intrebare buna , dar avand in vedere ca platforma de afiliere profitshare este printre cele mai mari din Romania , nu isi permite ca pentru un comision anulat dar care totusi in realitate respectiva comanda  nu a fost returnata magazinului online respectiv , poate duce la o penalizare foarte drastica , totodata s-ar pierde increderea pentru respectiva platforma sau chiar poate provoca inchiderea sa !

-O alta modalitate de demascare (daca crezi ca acel comision ti-a fost anulat pe nedrept) este sa intrebi cumparatorii din linkul tau de afiliere daca mai detin respectivul produs cumparat , acest lucru l-am facut si eu dar totusi nu am avut surprize... deci cea mai buna si de incredere platforma de afiliere in acest moment  (din punctul meu de vedere) ramane Profitshare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu