luni, 24 iunie 2013

                            Bani din Marketing Afiliat si

                                        Vanzari Online                           


- In primul rand vreau sa va spun ca acest blog a fost creat pentru a face bani ( de ce sa nu recunosc) si pentru a indruma persoanele spre a face bani , cumparaturi si multe lucruri inteligente pe internet , precum:

1) In primul rand pe noi ne macina BANII , poate parea aiurea insa banii pe net se pot face foarte usor , prima data am incercat Paid To Click (PTC) in care trebuia sa stau ore intregi sa fac 2 centi pe zi... , treaba e cam aiurea insa fara afiliati nu poti face nimic prin aceasta nisa , mai exact e o bataie de joc...

2) Ca sa faci bani pe net foarte multe persoane la fel ca si mine realizeaza Marketing Afiliat , iar cea mai accesibila sursa de a face bani este si va ramane "Legendarul" EMAG , primele clipe ca si afiliat sunt foarte grele , insa dupa multa munca banii au inceput sa apara...! Cum asa? Prin platforma lor de afiliere am inceput sa realizez comisioane frumusele din vanzarea produselor , iar peste aproxmativ 2-3 luni banii au inceput in sfarsit sa apara in contul meu de afiliat... eram in al 9-lea cer :) , vazand ca pe zi de trece munca mea devenea profitabila si inca este.
Eu am procedat astfel : Daca va vine sa credeti m-am axat mai mult pe un singur produs din categoria  " Telefoane Mobile" , am dat frumusel acolo , am selectat "Cele mai vandute" , l-am selectat pe cel mai bun telefon ca pret dar si specificatii ( CLICK AICI ) am inceput sa ii fac reclama iar in cateva zile s-a vandut din linkurile mele de afiliat un numar total de 12 bucati din acest telefon , iar clientii au fost extrem de multumiti ( la fel ca si mine)!

Ps: NU MAI PIERDETI TIMPUL AIUREA PE NET JUCAND JOCURI , VIZIONAND DIVERSE FILMULETE NEINTERESANTE , INCERCATI SA VA FACETI UN PLAN SI INCERCATI SA PRODUCETI CEL PUTIN CAT PLATITI PE LUNA PENTRU INTERNET !:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu